facebook-land

הפעילות בפייסבוק היא עולם מלא אפשרויות מגוונות שמסייע לקידום העסק שלך

יש כאלו המוצאים עניין בפעילות בפייסבוק ומשקיעים בכל דרך אפשרית ע"מ להגיע לחשיפה מקסימאלית ויש כאלו, שלא מתחברים לפלטפורמה ובטח, שאינם מעוניינים לחשוף את עצמם.

אחד הכלים המשמעותיים והזמינים עבור בעלי העסקים הוא הפייסבוק. הפעילות בפייסבוק משתנה בקצב מסחרר בכל מהותה.
אם בעבר אופיינה כפלטפורמה שנכנסים אליה רק כדי לשאול את החברים בשלומם היום כל התוכן שהאדם נחשף אליו הוא מותאם לדברים שמעניינים אותו.

פריצת הדרך הקיצונית ביותר ( נכון ל2/2017)

לפייסבוק המיקרופון המוטמע בו ויש לו את היכולת ל"צוטט" לשיחות של כל אחד מאיתנו ובהתאם לכך לשלוח חומר פרסומי. לדוגמה: תאמר ליד הפלאפון " אני רוצה להוריד אפליקציה של בנק הפועלים"
כמה דקות לאחר מכן תופיע מודעה של הבנק בדף שלך בפייסבוק. הפייסבוק פורץ גבולות וגורם להתמכרות ומומלץ תבחרו לחקור אותו ולעשות בו שימוש באופן מושכל.

סודות היוזר הפרטי

בפייסבוק ניתן להנות ממספר פלטפורמות, כאשר לכל אחת מהן יש שימוש ויתרון. כדי להתחיל לפעול בפייסבוק יש צורך בפתיחת יוזר פרטי. היוזר הוא הפרופיל האישי ומהווה את התשתית לכל הפעילות הבסיסית. ככל שיהיה יותר תוכן, עניין, הוא יהיה הרבה מעבר להתעניינות במכרים, אלא פלטפורמה למספר פעולות עסקיות. בזכות תיאור העיסוק עם קישור לדף העסקי ניתן ליצור עניין בעסק שלך שיעזור לך להיתפס "כאוטוריטה" וכך להתחיל לייצר קשת של נטוורקינג.

כמו לכל דבר, גם ליוזר יש את המגבלות שלו:  כמו הגבלה של עד 5,000 חברים, האפשרות לפנות באופן אישי להזמין חברים או לכתוב באופן אישי מוגבלת ועלולה להיחסם במידה ופייסבוק יזהה פעילות לא סבירה.

הדף העסקי

לרוב, לאחר תקופת היכרות עם הפרופיל האישי, תוך חשיפה לעסקים השונים ובעיקר למתחרים שלך, זו ההזדמנות לפתיחת דף עסקי בפייסבוק. הדף העסקי הוא חלק אינטגרלי מהנראות בזכות אסטרטגיה ופעילות נכונה בפייסבוק. ניתן לקדם את העסק באופן אורגני ובתשלום. הדף העסקי מהווה את הפנים של העסק ויש להתייחס אליו כאל אתר לכל דבר. מומלץ להעלות כמה שיותר סרטונים ותמונות
ולתמוך כל פוסט בתוכן קריאטיבי.

כיצד מקימים דף עסקי?
דף זה דורש הגדרות ספציפיות וככל שתיאור העסק מדוייק יותר וכן תחום העיסוק – כך קל יותר לאתר אותך ולמשוך לקוחות לדף העיסקי.
הפעילות בפייסבוק דורשת אסטרטגיית פעולה, היכרות עם הפלטפורמה  והבנת האלגוריתם.
הפייסבוק מעניק מספר כלי פרסום והפצה של פעילות בדף העיסקי כמו:
פתיחת אירוע דרכו ניתן להגדיר זמן ומקום מוגדר ולתאר את האירוע ואת יתרונותיו. בכל קבוצה ניתן לעלות תמונות /אלבום תמונות עסקיות. האופציה הזו חושפת בפני כל הקבוצה ואף שומרת את התמונה.  קידום ממומן
המאפשר הפעלת פרסום עבור קהל יעד ספציפי מוגדר מראש כמו: גיל, מקום מגורים, תחומי עניין.

התוכן הוא המלך

דף עשיר בתוכן מעניין עושה את העבודה. כל הנעה לפעולה כמו הזמנה לאירוע, יצירת מבצעים /הגרלות – משמעותית ליצירת תנועה בדף. רצוי לשתף כל פוסט מהדף העסקי בקבוצות רלוונטיות וגם אותן צריך לבחון. מהם ימי פרסום? האם קבוצה דינאמית? האם הקבוצה בעלת תחום עניין ספציפי או שמא ייחודית לאזור גיאוגראפי. את כל הנתונים האלו יש לבחון באופן קפדני על מנת ליצור רלוונטיות.
 חיזוק תמיכת האוהדים

את האוהדים של הדף יש "לתחזק". כל פרסום פוסט הוא הזדמנות ליצור סקרנות, לאתגר אנשים ולעורר השראה. אלו הן דרכים מצוינות להגברת האינטראקציה.
ניתן לעשות זאת באמצעות  מספר דרכים:

  • להניע אותם לבחור כותרת לתמונה / לתאר סיטואציה : לדוגמא – השתמשו בתמונה בה יש אינטראקציה בין אנשים, מצב לא ברור…
  • שאלו שאלות מאתגרות שיעודדו ליצירת אינטרקציה : שאילת שאלות עשויה לרתום את האוהדים, שהתחברו לסוג העניין ורואים הזדמנות להביע את דעתם.
  • ציטוטים מעוררי השראה: ציטוטים משתלבים היטב עם תמונות ועם כיתוב. בחרו את הציטוטים הרלוונטים להשקפות / מסרים שחשוב להעביר לגבי היתרונות של המוצר / השירות.

 

חשיפה ויראלית בדרך אליך

אחת הדרכים האהובות ביותר והאפקטיביות ביותר הן הזדמנות מספיק אטרקטיבית כדי  ליצור חשיפה ויראלית בצורה מסקרנת וייחודית לפעילות העסק, תוך יצירת הבנה וסקרנות  אצל האוהדים ובכך לעודד אותם לרכישה. אחת הדרכים היעילות והמזמינות ביותר הינה לבקש מהאוהדים להעלות תמונות פרקטיות או מעניינות המציגות את המותג, או את השימוש בו תוך רתימת האוהדים דרך יצירת הזדמנות בידיהם לבחירת התמונה המנצחת, תוך הענקת חשיפה ממותגת לבחירה. ככל שהאוהדים יגלו עניין וסקרנות ואף יהיו פעילים ואקטיביים בדף , אם על ידי העלאת תמונות / סרטונים או שיתופים של התמונות שלהם, ואם בכל דרך יצירתית אחרת כך זה יפעיל תנועה בדף ויעודד הצטרפות ורצון לסרוק את הפעילות.

 

בסיס הפעילות בפייסבוק – היא נוכחות אמיתית.

ככל שהלקוחות / האוהדים יחושו שהם מכירים אתכם יותר,

כך זה יעודד אותם לרכוש את מוצר/השירות.

 לקבלת הצעה- לניהול הדף העסקי

מוזמנים להשאיר פרטים

lital@en-marketing.co.il